tisdag 18 februari 2014

Tillbaka!


Oj, inser att jag inte skrivit på alltför länge!=( Men kan säga att jag fick en släng av kräksjuka, och sen har jag mer eller mindre gått i ide den senaste tiden, pga vädret..
Visst, igår var det fin vårsol och allt, men idag snöade det för fullt när jag vaknade.. Och vaknade med huvudvärk och halsont, och känner mig halvvissen idag=/

Och måste säga GRATTIS till systerdotter E. som fyller hela 10 år idag!!
Synd att jag inte orkade gå och gratta henne=( Det får bli nån annan dag snart!

Just det.. Surfis är väck - är inte en sån som vill byta varor (om det inte är något jättefel på den), men gjorde ett bra undantag förra veckan! Såg nämligen att en Ipad kostade bara en hundring mer, och eftersom man har 30 dagars öppet köp så är det ju fritt att byta=) Hurra=) Och jag kan säga att det var ett BRA byte! Mycket längre batteritid och allt! Och sen appar;-) Så om jag vill kan jag ju slöblogga från Paddis oxå, om jag vill...=P
Sen är ju Instagram himla kul: katten_pyssel heter jag där=)

Biljetter beställda till 30-årsfesten (Galenskaparna & After Shave) i höst - oktober, längst fram i mitten!! Och känns underbart att ha fått hem dom!!!! Jippie vad jag längtar!!!!=))

* * NOTISER * *

* Funderar på att köpa sele med koppel till Smulan, så att vi ändå kan vara utomhus. Kan inte vara lätt för lilla busisen att bara vara inomhus=/

* Funderar på vem av mig och Smulan som faktiskt gillar Päronsplitt mest... Det är nog jämt där tror jag;-)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar