onsdag 5 mars 2014

Jag vet...


Jag vet, jag är urusel på att blogga nu! Men ibland känns det som dagarna är för korta - även fast man inte gör något vettigt...
Och så är jag inne i en tröttperiod... *suck*

Hur det går med pysslandet? Jodå, jag håller allt på lite;-) Håller på att virka när jag orkar vara vaken mer än fem minuter...;-) (Tyvärr så hjälper vädret inte till nu, bara grått och äckligt ute...)
Det är ett virkmönster jag gjort tidigare, men ska byta ut öron för att (förhoppningsvis) få till det jag vill;-) *hoppas*

Och så är det väl mer eller mindre officiellt - jag ska bli moster igen!! I november räknas den lill*knodden komma ut! Ska bli supermysigt att få uppleva bebisåldern igen! *längtar*
Blir syskonbarn nr 8, och bebis nr 5 för gravida syrran!=)

Annars händer väl inte mycket... Jag och Smulan har det bra härinne i lägenheten, men det klart hon mpste springa av sig på kvällen och morgonen!;-) Tur det inte bor någon under oss;-) Och inga klagomål från grannarna heller, skönt det;-)

Följer Melodifestivalen, finns ju allafall några favoriter bland finalisterna - men tycker ändå flertalet borde bytas ut=P

Lovar att bättra mig och skriva oftare!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar